Sehari dua Malam rekreas i di Negeri Sembilan~

Aku terpaksa ngaku la, asalnya memang berat sangat badan nak bangun pagi tu untuk ke Negeri Sembilan utk rekreasi punya aktiviti kat rumah kawan aku, Fendi. But, bila dah sampai sana, memang dah tenggelam dalam keseronokan..


Benda pertama aku dgn member2 aku buat, MEMANCING! part yg best, aku dapat score dalm 3 ekor tengahari tu! Talapia lak tu. Haha! Pastu, malam barbeque dgn ikan2 tadi.


Zul lak citer kt aku, dia x makan ikan tu. Katanya, cara diorang basuh ikan tu x btul sgat, so ada bau hanyir sket. Aku x tau apa2, so maen sedap telan masuk perut jer ls, LOL!

Tapi, aktiviti untuk malam tu jer dah wat aku x sedap perut. Sape x rasa, kalo dah orang heret masuk dalam area2 gelap kt kampung tu. Aku dah meremang bulu roma. Tapi, nak tak nak, kita kena ikut gak aktiviti yang diorang organize, bukan saper2, member aku gak, Fendi n Zul. Kitorang memang dah kecut perut, bila lecturer bagi lilin setiap sorang n suruh kitorang jalan satu laluan ni, sorang demi sorang. Sampai turn aku, aku nak jalan cepat jer. Tapi, memang bawak lilin pun, cuma nampak setapak depan aku jer. Slow jer la aku ikut jalan tu. X bleh blah bila ada bunyi pokok goyang, orang bisik nama aku lak... Hampeh... Tapi, Alhamdullillah, aku masih hidup! Muahahaha!!!Tapi ada udang di sebalik batu rupanya. Fendi n Zul dah pakat dengan lecturer nak kenakan member aku Si SYawal, Huda n Syaza yg birthday diorang masing2 bulan 4.Apa lagi, masing2 kena penangan tepung dan telur~ LOL!!

No comments

Powered by Blogger.