Alkisah~ siapnya first artwork comic

THE CONTRACT coming soon

Okay, design protagonis dah complete. Skarang nie sedang boleh beralih kepada pembikinan komik yang sebenar. Storyline dah ada, tapi masih blurry. SO, nak mantapkan betul2 dulu, bila dah confirm, bleh beralih ke story board, then baru start buat komik dya. Dengan pulak tahun nie dah macam2 benda tengah happening, so masa nak spend utk nie sgt singkat so, agak tak sempat nak buat. Satu-satunya free time aku bleh layan, hujung minggu, tu pun ada gak yang nak kacau time2 tu!!  Takper la, bila dah settle, aku akan buat.

Btw, skang nie ada 2 projek yang aku tengah buat. Eh, silap, 3! Dua takder kaitan dgn major subjek aku. Yang first is this one! 2nd lak, ilustrasi utk buku kanak-kanak, simple tapi stress kerjanya dlam 14 pages sebulan, tapi, ok la, ada la gak income sket. Yang ketiga lak, bnda yang urgent aku kena hantar sem nie, which is membuat perbandingan antara dua artis (pelukis yer, jgn salah faham!!) dari berbeza tempat, macam barat, CHina, India atau Malaysia, dari segi aliran, media, bahan dan mcam- macam lagi la.

Oh ya, aku bagi pendedahan sket pasal story line yang aku tengah planning nie. Pendek citer, protagonis kite nie dapat power daripada demon dalam krisis masa satu dunia tetibe kena invade dengan demon. Memang Chaos merata tempat. So, hero kita nie decide nak guna power baru dapat, utk hapus demon2 berkeliaran nie. Tapi, storyline nie belum kukuh lagi, and akan ada lagi perubahan la pasnie...

Harap-harap korang akan look forward utk komik dya yang first nanti...XD

No comments

Powered by Blogger.