SahUr yg pLing menarIK??

Ntah la, bila ckap pasal sahur nie, memang dah x kesah sangat benda apa la yang ditelan time tu. Aku first time bangun pegi dapur, bau dah cukup menarik... Rupanya, turn Wan, roomate aku yg kna masak sahur utk budak2 rumah nie. Cam besa, aku naik tingkat atas, kejut Pok Jad (senior kitorang), tapi roomate dya kata dya bru pas makan, so xper la, aku trun blik join makan dgn budak2 rumah.
                                                                 (hiasan semata-mata)

Antara banyak2 sahur, nie la yg first time paling sedap sekali aku makan kat IPBA ( Trimas bnyak2 Wan!! Syg ko!). Tapi dalam kitorang tengah makan tu, aku terperasan macam xcukup orang. Tapi, dah khusyuk sangat menikmati sahur, aku pun wat tak tau jer la. Tiba2 jer, Fendi tanya, korang x kejut Tan ker? dya pun nak sahur gak - Kata si Fendi.

Nasi dah tinggal sket. Time tu, nak ikot kan, aku nak abiskan jer, sebab dah memang sket. Xper la, aku biar gak. Tapi, tiba2 jer , ada suatu sensasi muncul lak. Sepantas kilat aku basuh pinggan aku dan terus meluru ke TOILET! Sudu tertinggal kat sink. Ah, lantak la! 

Aku dah selesai dengan "bisnez" aku, baru Fendi sebut, "Aje x bangun ker?". Sekali, aku pandang kat biliknyer, Aje masih terlantar di atas katil, sedang beradu. HAmpeh. Asalnya nak biar jer, tgok2 bangun gak mamat tu. Nasi dah diabiskan oleh Tan. Memang terbaek... Aku hanya mampu bersimpati kpd sahabat aku yg kelewatan pada pagi ini.

No comments

Powered by Blogger.